Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota, 15 lutego 2014

Nowe szaty wędrującej szafki


Nie, żeby jej coś było, chociaż ma już swoje lata i pamięta początki mojego małżeństwa. Wielokrotnie zmieniała miejsce i swoje przeznaczenie. Najpierw stanowiła wyposażenie pokoju gościnnego i służyła jako szafka pod telewizor, jednocześnie będąc tzw. serwantką. Później idealnie nadawała się jako szafka na ubrania w dziecięcym pokoju. Przeprowadzka do nowego mieszkania i nowy rozkład pomieszczeń stał się motorem zmian – tym razem szafka miała stanąć w sypialni i służyć jako komoda. Zakupiłam książkę o metodach zdobienia techniką decoupage (zresztą korzystam z niej po dziś dzień, bo wciąż się uczę i próbuję nowych metod), chociaż szafka jest raczej nowoczesna, pomalowałam ją na biało, postarzyłam metodą shabby chic, tu i ówdzie zastosowałam spękania i przykleiłam piwonie w różnych ujęciach. Daleko jej do doskonałości, jest trochę nieporadna i obdrapana, ale mam do niej sentyment. Miało być sielsko i anielsko, niestety szafka nie zagrzała miejsca w sypialni zbyt długo. Aktualnie stanowi podstawę biblioteczki w pokoju mojej już prawie dorosłej córki. Co będzie dalej ? Czas pokaże.

A oto i ona, wędrująca szafka w nowej szacie.


Spodobało Ci się? Zostaw proszę komentarz. Udostępnij dalej! Swoim poleceniem wywołasz mój uśmiech.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz