Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 25 lutego 2014

Winnica - skrzynka na wino



Lubię wino. Nie jestem wybitnym koneserem ani też wielkim smakoszem, ale jedno jest pewne smakuje mi czerwone, wytrawne z dużą ilością garbników. Najbardziej odpowiada mi tak cierpkie, że aż wykrzywia usta. Będąc w posiadaniu skrzyneczki z odzysku i wykorzystując dostępne materiały zabrałam się do pracy. Powstała nowa, babska odmiana skrzyneczki na wino, która czeka teraz na odpowiednią butelkę godną nowej oprawy.

 Tak wygląda en face.


skrzynka na wino ozdobiona metodą decoupage


 Boki nieco odmienne

skrzynka na wino decoupage i shabby chic




skrzynka na wino





Spodobało Ci się? Zostaw proszę komentarz. Udostępnij dalej! Swoim poleceniem wywołasz mój uśmiech.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz