Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota, 1 marca 2014

Kolczyki decoupage-Niebieskie Róże



Nie wiem dlaczego, ale podobają mi się duże rzeczy tj. amerykańskie ciężarówki, ogromniaste swetry, wysokie budowle np. Petronas Towers czy gigantyczne skały. Uwielbiam wielkie torebki, ogromne wisiorki i olbrzymie przestrzenie. Zapewne pan Freud miałby używanie nad moją psychiką, ale nic na to nie poradzę. W związku z tym lubię też malować i ozdabiać duże przedmioty, ale chyba z przekory postanowiłam ostatnio spróbować swoich sił na mniejszych gabarytach. A okazały się nimi kolczyki.
Kilka efektów moich prac widać na stronie tytułowej bloga, gdyż pomysł na kolczyki i rozpoczęcie pisania bloga zbiegły się w czasie. Okazało się, że nie taki diabeł straszny jak go malują, choć czasochłonny. Kolczyki ozdabiane metodą decoupage są bardzo wdzięcznym tematem, można je wykonać według własnego uznania, dostępnych materiałów, dopasować do stroju czy nastroju. Możliwości jest bez liku.


A teraz kolczyki:


Pierwsza seria kolczyków powstała w trzech wersjach, temat przewodni ten sam: niebieskie róże, na białym tle z zastosowaniem spękań i wykorzystaniem serwetek.


Jednostronne z brązowym tyłem.

kolczyki niebieskie róże decoupage



kolczyki decoupage



Jednostronne z białym tyłem.

kolczyki decoupage




Dwustronne.


kolczyki niebieskie róże decoupage

Spodobało Ci się? Zostaw proszę komentarz. Udostępnij dalej! Swoim poleceniem wywołasz mój uśmiech.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz