Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 19 marca 2014

Naszyjnik Amulet


Pierwsza myśl jaka przyszła mi do głowy po wykonaniu tego naszyjnika była: amulet. Nie dopatrujcie się jednak żadnych ukrytych znaczeń, nie taki był mój pierwotny zamysł. Bardzo spodobała mi się grafika i postanowiłam wykonać naszyjnik w stonowanych, naturalnych barwach. Baza kaboszonu w kolorze antycznego brązu idealnie się do tego nadawała. Powstał naszyjnik z grafiką pod okrągłym, szklanym oczkiem zawieszony na sznurku skrzętnie wyplecionym poczwórnym warkoczem z zapięciem w kształcie karabińczyka. Zawieszka ma szerokość 32 mm, a całkowita długość naszyjnika około 24 cm.
naszyjnik amulet z kaboszonem

naszyjnik amulet z kaboszonem

naszyjnik amulet z kaboszonem

Spodobało Ci się? Zostaw proszę komentarz. Udostępnij dalej! Swoim poleceniem wywołasz mój uśmiech.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz