Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 5 marca 2014

Różano i okrągło



nie pytaj czym jest róża
ptak ją może opowie
zapach zabija myśli
twarz lekkim muśnięciem starta
kolorze pożądania
kolorze płaczących powiek
brzemienna kulista słodycz
czerwień do wnętrza rozdarta

Zbigniew Herbert  „O róży”



Pozostając przy różanej tematyce wyczarowałam dwie pary okrągłych kolczyków oraz wisiorek. Tym razem róże są czerwone, ale wykorzystałam dwie metody: jedną z zastosowaniem spękań , drugą moją ulubioną shabby chic. Wzory są jednostronne, kolczyki mają średnicę około 24 mm, w sumie mają długość około 47 mm.


Te okazy mają tył biały, postarzony.

kolczyki róże wstylu shabby chic

kolczyki shabby chic






Tutaj natomiast tył jest brązowy.

kolczyki róże ozdobione metodą decoupage

kolczyki róże decoupage




Wisiorek, oczywiście okrągły, a jego średnica to 40 mm. Zawiesiłam go na lince jubilerskiej, co nadaje mu subtelny wygląd.

wisiorek róże ozdobiony metodą decoupage

wisiorek róże decoupage

wisiorek decoupage

Spodobało Ci się? Zostaw proszę komentarz. Udostępnij dalej! Swoim poleceniem wywołasz mój uśmiech.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz