Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 3 marca 2014

Niebieskie Róże- ciąg dalszy


Spodobał mi się motyw z niebieskimi różami. Podobno niebieska róża oznacza dążenie do nieskończoności i rzeczy nieosiągalnych, reprezentuje zatem marzenia, możliwości i nadzieje. Według mnie cechuje ją niepowtarzalność i specyficzny urok.

Po zrobieniu kolczyków czegoś mi brakowało, jakieś takie samotne były. Dla kobiety kolczyki to za mało, prawda? Powstały więc  wisiorek i broszka do kompletu  z tym samym tłem i motywem oczywiście, aby pasowało do kolczyków. Teraz można sobie urozmaicać do woli.

Wisiorek
wisiorek niebieskie róże decoupage

wisiorek decoupage

Broszka

broszka niebieskie róże decoupage

broszka decoupage

Spodobało Ci się? Zostaw proszę komentarz. Udostępnij dalej! Swoim poleceniem wywołasz mój uśmiech.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz