Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

czwartek, 13 marca 2014

Kolczyki i broszka z napisami


Pismo odręczne zaczyna powoli znikać, a szkoda, bo potrafi być bardzo efektowne. Zwłaszcza stare napisy mają w sobie coś magicznego, czasami są trudne do odczytania z racji odmiennego stylu pisania liter, a czasami zdążyły się miejscami pozacierać, ale wydają się takie eleganckie. Natchnęło mnie do zrobienia kolczyków i broszki z napisami z w stylu shabby chic. ( Już zdobią kobiece uszy i nie tylko, co mnie niezmiernie cieszy).

Kolczyki

Kolczyki w stylu shabby chic z napisami

Kolczyki w stylu shabby chic z napisami


Broszka w stylu shabby chic z napisami

Broszka w stylu shabby chic z napisami

Spodobało Ci się? Zostaw proszę komentarz. Udostępnij dalej! Swoim poleceniem wywołasz mój uśmiech.

2 komentarze:

  1. Śliczny zestawik .Też doceniłam piękno starego pisma ( moje ostatnie walizki ;) )
    Pozdrawiam serdecznie , Basia ze Starego Kredensu :)

    OdpowiedzUsuń