Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

piątek, 21 marca 2014

Wisiorek - Wiosna ach to Ty


Tytuł dzisiejszego posta zaczerpnęłam z tytułu piosenki Marka Grechuty, a mottem są jej słowa:

Dzisiaj rano niespodzianie zapukała do mych drzwi
Wcześniej niż oczekiwałem przyszły te cieplejsze dni
Zdjąłem z niej zmoknięte palto, posadziłem vis a vis
Zapachniało, zajaśniało, wiosna, ach to ty
Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty

Wiosenny wisiorek w seledynowej, bądź jak kto woli jasnozielonej tonacji z jaskrawymi, intensywnie żółtymi kwiatami o rdzawo-brązowym środku zwanymi rdubekią lub jeżówką. Nie jest to kwiat wiosenny oczywiście, ale jego nasycona, wesoła barwa znakomicie oddaje mój wiosenny nastrój.
Wisiorek w całej krasie.

wiosenny wisiorek z kaboszonem



Wisiorek w zbliżeniu.

wiosenny wisiorek z kaboszonem

Spodobało Ci się? Zostaw proszę komentarz. Udostępnij dalej! Swoim poleceniem wywołasz mój uśmiech.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz