Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 17 marca 2014

Naszyjnik kamienie


Uczony nie bada Natury dlatego, że jest to konieczne. Bada ją, ponieważ sprawia mu to przyjemność, a sprawia mu to przyjemność, gdyż Natura jest piękna. Gdyby Natura nie była piękna, nie warto byłoby jej poznawać, a gdyby Natury nie warto było poznawać, życie nie byłoby warte, aby je przeżyć.

  Henri Poincare

Robienie tego naszyjnika sprawiło mi przyjemność, niby nic, można powiedzieć zwykłe otoczaki, kamienie rzeczne tyle, że kolorowe.
Według mnie mają w sobie coś urzekającego. Użyłam tutaj prostej w formie bazy do kaboszonów w kolorze antycznego brązu, ponieważ grafika z kamieniami jest ozdobą sama w sobie. Zawiesiłam ją na grubym, spiralnie skręconym sznurku cierpliwie wyplecionym przy pomocy makramowych węzłów i wykończyłam antycznym zapięciem.  
Naszyjnik w czterech odsłonach.

naszyjnik kamienie z kaboszonem

naszyjnik kamienie z kaboszonem

naszyjnik kamienie z kaboszonem

naszyjnik kamienie z kaboszonem

Spodobało Ci się? Zostaw proszę komentarz. Udostępnij dalej! Swoim poleceniem wywołasz mój uśmiech.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz