Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 30 lipca 2014

Kolczyki !

Miałam dać już sobie spokój z tymi małymi drewienkami, strasznie mnie irytują, gdy wypadają mi z rąk podczas pracy, ale ciągnie mnie do nich wciąż i wciąż. 

Kolczyki z wykrzyknikiem. Jak je nazwać? Krzykliwe - raczej nie są, ogłuszające - głupio brzmi zwłaszcza, że przeznaczone są do naszych uszu, jazgotliwe :) też nie, a może stentorowe jak Stentor bohater " Iliady" Homera słynący z potężnego głosu. Wymyślałam, wymyślałam i  powstały: Kolczyki ! No cóż.

Wykrzyknik służy do zwrócenia uwagi na coś szczególnie istotnego. Ciekawe czy zwróci Waszą uwagę?

A w matematyce wykrzyknik symbolizuje operatora silni, np. :

3! = 1 x 2 x 3 = 6

Ha, ha, nie mogłam się oprzeć. 

kolczyki !, transfer


Spodobało Ci się? Zostaw proszę komentarz. Udostępnij dalej! Swoim poleceniem wywołasz mój uśmiech.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz