Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 2 lipca 2014

Stara maglownica

Nie pomaglujemy. Stara maglownica pomimo moich zabiegów okazała się zbyt zmęczona czasem. Potraktowałam ją preparatem na "robaki wyjadaki", ale obgryzły ją tak skutecznie, że zamiast planowanego wieszaka zrobiłam z niej ozdobę do ogrodu. Będzie stała dopóki się nie rozpadnie, ostatecznie posłuży jako opał na zimę.

Zmieniłam kolor na ciemniejszy brąz malując maglownicę bejcą o nazwie dąb rustykalny, elementem zdobiącym jest ususzony kwiat maku polnego, do tego podpis i lakier.

stara maglownica, decoupage

stara maglownica, decoupage

stara maglownica, decoupage

stara maglownica, decoupage


stara maglownica, decoupage

stara maglownica, decoupage

stara maglownica, decoupage

stara maglownica, decoupage


Jeszcze nie zdecydowałam, gdzie postawię maglownicę, ale znajdę dla niej odpowiedni kąt w ogrodzie.


Spodobało Ci się? Zostaw proszę komentarz. Udostępnij dalej! Swoim poleceniem wywołasz mój uśmiech.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz