Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 29 września 2014

Drewniana łyżka z pikantnym akcentem

Już, już wydawałoby się, że zakończyłam moją kuchenną przygodę, aż tu nagle przyplątała się drewniana łyżka, no to ciach ją na tapetę.

Jako, że pichciłam na obiad leczo i kroiłam w paseczki papryki z ogrodowej hodowli moich rodziców to pomysł nasunął się sam. Leczo dusiło się na wolnym ogniu, to zabrałam się do dekorowania łyżki, będzie ona barwnym dodatkiem do trochę monotonnej bieli pojemników na przyprawy i półki.

Zdjęcia ubogie, ale też łyżka nie jest królową piękności.

Ot przeciętna drewniana łyżka z paprykowym akcentem.

drewniana łyżka, decoupage

drewniana łyżka, decoupage

drewniana łyżka, decoupage


Spodobało Ci się? Zostaw proszę komentarz. Udostępnij dalej! Swoim poleceniem wywołasz mój uśmiech.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz