Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

piątek, 18 kwietnia 2014

Kolczyki wkrętki - Znaki Zodiaku - Powietrze


Żywioł powietrza cechują logika, zdolności analityczne oraz umiejętność wysławiania się. Zwykle osoby związane z tym żywiołem obdarzone są sprawnym intelektem i umiejętnościami komunikacyjnymi.

Znaki tego trygonu znamionują wszechstronność i ciekawość, a są nimi: Bliźnięta, Waga oraz Wodnik. Poniżej przedstawiam kolczyki, które zrobiłam dla osób  z pod tych właśnie znaków zodiaku.



Kolczyki wkrętki  z symbolem Bliźniąt

Bliźnięta łatwo nawiązują kontakty, posiadają niezwykłą intuicję, są wszechstronne i pełne uroku. Kolczyki dla Bliźniaków wykonałam z okrągłej, drewnianej sklejki, którą pomalowałam na czerwono. Brzegi kolczyków podkreśla czarna obwódka, sam symbol również w czerni naniosłam za pomocą techniki transferu. Całość zabezpieczyłam kilkoma warstwami lakieru, a następnie przykleiłam sztyfty z silikonową zatyczką.
kolczyki wkrętki - Bliźnięta

Kolczyki wkrętki z symbolem Wagi

Wagi są towarzyskie i uprzejme, posiadają zdolności dyplomatyczne i mediacyjne, a także sporą dawkę tolerancji. Podstawa kolczyków dla Wagi również jest okrągła, transfer symbolu naniosłam na niebieskie tło i podobnie jak w pozostałych przypadkach brzegi kolczyków wykończyłam czarnym akcentem. Następny krok to lakierownie i przymocowanie sztyftów.
kolczyki wkrętki - Waga

Kolczyki wkrętki z symbolem Wodnika

Wodniki mają przenikliwy umysł i zdolności odkrywcze, są tolerancyjne oraz niebywale oryginalne. Kolczyki Wodnika utrzymałam w tonacji czarno-białej, podstawa pomalowana białą farbą akrylową, a na niej czarny transfer symbolu Wodnika oraz czarna krawędź. Następnie użyłam wodnego lakieru  w celu zabezpieczenia kolczyków oraz przykleiłam sztyft.
kolczyki wkrętki - Wodnik

Spodobało Ci się? Zostaw proszę komentarz. Udostępnij dalej! Swoim poleceniem wywołasz mój uśmiech.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz