Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 30 kwietnia 2014

Butelka Wspomnienia z Wenecji

Był czas, kiedy częściej odwiedzałam Italię, teraz ciągnie mnie w bardziej egzotyczne rejony, ale sentyment do tego kraju, ludzi, kultury, zapachów i smaków został. Podróżując do Włoch niezależnie od tego czy podążałam w Dolomity, czy na Półwysep Gargano albo Sardynię zawsze zatrzymywałam się na moment w Wenecji.  Również parę majowych weekendów spędziłam w tym pięknym mieście, ten nadchodzący będzie pierwszy od jakiegoś czasu, kiedy pozostanę na miejscu.


wspomnienia z Wenecji


Wenecja jest jedyna w swoim rodzaju, piękna, elegancka i urzekająca zarazem. Wszystko mnie w niej fascynuje, nie tylko cudowne zabytki, ale także liczne stoiska malarzy, stragany pełne pamiątek i masek weneckich, nawet tłumy na Placu Świętego Marka. Uwielbiam spacery po wąskich uliczkach miasta, śpiewających Gondolierów w słomkowych kapeluszach i pasiastych koszulkach.

Wspominając odwiedzane miejsca wykonałam butelkę zatytułowaną  „Wspomnienia z Wenecji”. Po nałożeniu na szklaną butelkę podkładu dla lepszej przyczepności farby, pokryłam ją tapując  lekko kremowym kolorem. Ozdobiłam ją wycinankami z serwetek o tematyce związanej z Wenecją oraz wykonałam transfer maski, niestety nie weneckiej, ponieważ nie doszukałam się takiej, której mogłabym użyć. Tutaj po raz kolejny chylę czoła w stronę Malowanego Kokonu, który ilością zamieszczonych tam grafik może wesprzeć i zainspirować każdego. A skoro o maskach mowa, w Wenecji jest ich całe mnóstwo zarówno na straganach jak i w ekskluzywnych sklepach. Nie może być inaczej, ponieważ Wenecja słynie między innymi ze swoich karnawałów, które co roku rozpoczynają się w drugi dzień Świąt Bożego Narodzenia, a kończą w Tłusty Czwartek.


Wracając do butelki, po przyklejeniu moich weneckich wspomnień postarzyłam ją odrobinę, a następnie lakierowałam, lakierowałam, lakierowałam.  A teraz czas na prezentację Butelka Wspomnienia z Wenecji. Zapraszam.

butelka Wspomnienia z Wenecji, decoupage, transfer

butelka Wspomnienia z Wenecji, decoupage, transfer

butelka Wspomnienia z Wenecji, decoupage, transfer

butelka Wspomnienia z Wenecji, decoupage, transfer

Spodobało Ci się? Zostaw proszę komentarz. Udostępnij dalej! Swoim poleceniem wywołasz mój uśmiech.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz