Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 22 kwietnia 2014

Kolczyki wkrętki - Znaki zodikau - Woda


Przedstawię dzisiaj ostanie wykonane przeze mnie kolczyki z serii Znaki Zodiaku należące do żywiołu Wody, który odnosi się między innymi do emocji. Związany jest z osobami nadwrażliwymi i zmiennymi z silnie rozwiniętą intuicją i wyobraźnią.

Kolczyki wkrętki  z symbolem Raka

Rak jest bardzo uczuciowy, ceni sobie życie rodzinne, posiada takie cechy jak opiekuńczość i empatia, często jest domatorem. Kolczyki z symbolem Raka mają kwadratową, drewnianą podstawę pomalowaną białą farbą akrylową o średnicy 1cm. Sam symbol znaku przeniosłam używając metody transferu, brzegi kwadratowej bazy pomalowałam na czarno. W celu zabezpieczenia kolczyków pomalowałam je kilkoma warstwami matowego lakieru. Przyklejony sztyft posiada silikonową zatyczkę zabezpieczającą.
kolczyki wkrętki znak zodiaku Rak, transfer

Kolczyki wkrętki z symbolem Ryby

Ryby często posiadają zdolności artystyczne, są romantyczne, subtelne i gotowe do poświęceń. Cechuje je niezwykła intuicja, ale też i zmienność. Do zrobienia tych kolczyków użyłam okrągłej, drewnianej sklejki, pozostałe etapy pracy wykonałam podobnie jak w przypadku kolczyków z symbolem Raka.
kolczyki wkrętki znak zodiaku Ryby, transfer

Kolczyki wkrętki z symbolem Skorpiona

Skorpion to wojownik, często poszukuje konfliktów, niejednokrotnie sam je inicjuje. Jest odważny, energiczny, charakteryzuje go bardzo dobra intuicja, inteligencja, pomysłowość i umiejętność planowania. Potrafi być też bardzo tajemniczy i dociekliwy. Jedną z jego negatywnych cech jest pamiętliwość i porywcze usposobienie. Kolczyki dla tego intrygującego  znaku  zodiaku wykonałam w ten sam sposób co opisane powyżej kolczyki wkrętki z symbolem Raka.
kolczyki wkrętki znak zodiaku Skorpion, transfer

Spodobało Ci się? Zostaw proszę komentarz. Udostępnij dalej! Swoim poleceniem wywołasz mój uśmiech.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz