Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 16 kwietnia 2014

Kolczyki wkrętki - Znaki Zodiaku - Ziemia


Dzisiaj kolejna seria kolczyków reprezentujących znaki zodiaku tym razem związane z żywiołem Ziemi, a są nimi : Panna i Koziorożec oraz Byk, ale nim zdążyłam zrobić mu zdjęcie znalazł nowego właściciela. Poprzestanę zatem na dwóch pierwszych.

Ziemia jest bardzo stabilnym żywiołem związanym z praktycznością i światem materialnym, odnoszącym się do życia codziennego i wszelkich praw oraz reguł.


Kolczyki wkrętki z symbolem Panny

Panna jest niezmiernie pracowita, rzetelna i odpowiedzialna, a do tego niezwykle inteligentna. Jej kolczyki są kwadratowe o boku mierzącym 1 cm , czerwone z czarną obwódką dookoła. Transfer symbolu również w czerni, a wkrętki zakończone silikonową zatyczką.

kolczyki wkrętki - znak zodiaku - Panna

Kolczyki wkrętki z symbolem Koziorożca

Koziorożec podobnie jak Panna jest pracowity, sumienny i rzetelny, przestrzega wszelkich zasad i jest wierny, dlatego kolczyki z tym symbolem otrzymały ten sam kształt co Panna. Tło dla czarnego symbolu koziorożca jest barwy niebieskiej, całość pracy zabezpieczyłam warstwami lakieru.
kolczyki wkrętki - znak zodiaku - Koziorożec

Spodobało Ci się? Zostaw proszę komentarz. Udostępnij dalej! Swoim poleceniem wywołasz mój uśmiech.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz