Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

piątek, 20 czerwca 2014

Lawendowe mydełka

Znowu lawenda. Skoro dało się ozdobić świeczki, to dlaczego nie mydło, będzie do kompletu razem z butelką Prowansja. Nie wiem czy istnieje jakiś supermagiczny składnik do ozdabiania mydła, ja wykorzystałam ten, którym ozdabiałam świeczki. Starałam się kupić mydła z jak najmniej widocznymi wytłoczeniami. Mydełka najpierw oszlifowałam, sporo pyłu się przy tym zrobiło, następnie przykleiłam motywy z lawendą. Preparat nie jest błyszczący, dzięki temu mydła wyglądają naturalnie. Pierwsza próba wody powiodła się, chociaż mydło pieni się tylko w miejscach nie posmarowanych klejem. Jaki będzie efekt po wielokrotnym myciu dopiero się okaże. 

lawendowe mydło, decoupage

lawendowe mydło, decoupage

lawendowe mydło, decoupage

lawendowe mydło, decoupage

lawendowe mydło, decoupage

lawendowe mydło, decoupage

lawendowe mydło, decoupage

lawendowe mydło, decoupage

lawendowe mydło, decoupage

lawendowe mydło, decoupage

lawendowe mydło, decoupage


Spodobało Ci się? Zostaw proszę komentarz. Udostępnij dalej! Swoim poleceniem wywołasz mój uśmiech.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz