Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 2 czerwca 2014

Granitowy głaz i japońska matka

Zawładnęły mną kamienie i zapragnęłam więcej i większych. Okazało się , że moja kolekcja kamyków składa się jedynie z takich, które można raczej włożyć do kieszeni. Długo się nie zastanawiałam i wyruszyłam na poszukiwania do ogrodu, duży nie jest, więc moja eskapada nie trwała długo.

Powróciłam zadowolona przynosząc kawał granitowej skały. Wyszorowałam ją i sparzyłam porządnie gorącą wodą, żeby czysta była. Zgodnie z podpowiedzią  Rosemary z Villabarnes pobieliłam głaz rozwodnioną białą farbą i zabrałam się do transferu. Grafiki z japońską matulą dostarczyła mi wspaniała Fairy Graphics. Granit nie był jednakże tak łaskawy jak poprzedni kamień, patrz tutaj. Głaz ma liczne nierówności i porowatą powierzchnię. Ostatecznie wyszło coś na kształt jaskiniowej ryciny ściennej.
Pomyślałam jednak, iż ze względu na wczorajszy Dzień Dziecka i niedawno obchodzony Dzień Matki praca ta w sam raz nadaje się na prezentację.


Granitowy głaz i japońska matka w ogrodzie: 




Granitowy głaz i japońska matka. Kamień. Transfer.

Granitowy głaz i japońska matka. Kamień. Transfer.

Granitowy głaz i japońska matka. Kamień. Transfer.

Granitowy głaz i japońska matka. Kamień. Transfer.

Granitowy głaz i japońska matka. Kamień. Transfer.

Spodobało Ci się? Zostaw proszę komentarz. Udostępnij dalej! Swoim poleceniem wywołasz mój uśmiech.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz