Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota, 31 maja 2014

Niezwykły kamień

Zbliżają się wakacje…, a jak wakacje, to i morze. Przechadzając się po plaży można znaleźć wiele ciekawych pamiątek takich jak muszelki czy przyciągające wzrok kamienie.

Jedno z takich znalezisk stało się dla mnie  inspiracją do stworzenia Wisiorka z Muszli i Paproci. Inne moje trofeum prezentuję dzisiaj. Natchnieniem do jego wykonania była genialna strona Villabarnes, dzięki której powstała drobna ozdóbka jaką jest kamień z podobizną małej dziewczynki. Zwykły kamień wygładzony i zaokrąglony podczas naturalnej obróbki, ozdobiony przez mnie techniką transferu przekształcił się w Niezwykły kamień, który może stanowić element ozdobny jakieś półki, a w wietrzne dni posłuży do przytrzymania nim pliku kartek lub serwetek.


A Wy jakbyście go wykorzystali?



Niezwykły kamień, transfer

Niezwykły kamień, transfer

Niezwykły kamień, transfer

Niezwykły kamień, transfer

Niezwykły kamień, transfer

Niezwykły kamień, transfer

Niezwykły kamień, transfer

Niezwykły kamień, transfer

Niezwykły kamień, transfer

Niezwykły kamień, transfer

Spodobało Ci się? Zostaw proszę komentarz. Udostępnij dalej! Swoim poleceniem wywołasz mój uśmiech.

4 komentarze:

  1. Śliczny ten kamień - romantyczny i praktyczny :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Mnie najbardziej uszczęśliwia fakt, że zwykłe kamienie, niekoniecznie piękne same w sobie, dają ogromne możliwości zdobnicze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna dekoracja powstała a do tego i praktyczna. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję serdecznie. Miło mi Cię poznać Aniele - Ogrodniku :)

    OdpowiedzUsuń