Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota, 10 maja 2014

Naczynie na oliwki

Moja oliwkowa kolekcja powiększyła się o naczynie na oliwki. Naczynko ozdobiłam motywem czarnych oliwek, lekko postarzyłam  i polakierowałam, wewnątrz nie jest pokryte lakierem dzięki temu zachowuje funkcję pojemnika na żywność. Proste w formie naczynie w miłych dla oka barwach jest pełne uroku, a w połączeniu z butelką na oliwę oraz magnesem na lodówkę będzie  się świetnie prezentowało w kuchni lub jadalni.

naczynie na oliwki, decoupage

naczynie na oliwki, decoupage

naczynie na oliwki, decoupage

naczynie na oliwki, decoupage

naczynie na oliwki, decoupage

Spodobało Ci się? Zostaw proszę komentarz. Udostępnij dalej! Swoim poleceniem wywołasz mój uśmiech.

4 komentarze:

  1. Świetny kubeczek,ciekawa aranżacja zdjęcia.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://decuczary.x25.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, nie omieszkam zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Proste i urocze i te delikatne postarzenia. Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za słowa pochwały, w dniu dzisiejszym są balsamem na moją duszę i trochę rozjaśniły moje lico:)

      Usuń