Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 18 maja 2014

Patchworkowa torebka z drewna

Dzisiaj poranny post, bo jadę trochę popracować, a jak wrócę to mam zamiar skorzystać z resztek niedzieli J Pomysł na zrobienie torebki chodził za mną od czasu wykonania ozdobnego pudełka. Torebka ma zdecydowanie większy gabaryt niż wcześniej ozdobione pudełko (długość 20 cm, szerokość 11 cm, a wysokość 10 cm), więc pomieści to co w damskiej torebce jest niezbędne, a do tego jest lekka i delikatna.


Nie jest to zapewne wielki wyczyn w stylu decoupage, podobnie jak sam zamysł, ponieważ osoby zajmujące się tą tematyką są niezwykle kreatywne, ale dla mnie innowacyjny i mój. Uwielbiam patchworki wykonywane z małych kawałków materiału zwykle w geometrycznych wzorach, które  po zszyciu całości dają nam zupełnie nowy wzór. Patchwork był kiedyś produktem ubóstwa, wykorzystywano zatem wszelkie ścinki materiałów do reperowania ubrań, w ten sposób powstawały również narzuty lub poduszki, nic nie mogło się zmarnować. Ja również nie lubię marnotrawstwa i chyba dlatego podoba mi się ta technika.

Postanowiłam wykorzystać patchworkowy pomysł do ozdobienia mojej torebki, ale zamiast skrawków materiału użyłam serwetki z patchworkowym motywem. Drewniane pudełko ze sklejki ozdobiłam wyżej wymienioną serwetką, pomalowałam brązową farbą akrylową i kilkoma warstwami lakieru, aby była trwalsza. Nieco trudności miałam przy zaprasowaniu samej serwetki, ponieważ torebka ma obłe kształty, a żelazko którym dysponuję było zbyt duże (przydałoby się takie małe podróżne), ale udało się. Nie popisałam się robiąc otwory na pasek do torebki, bo jak się później okazało użyłam nie tego wiertła i zamiast wiercić dziury w pięć sekund trwało to nieco dłużej, ale wywierciłam bez większych szkód dla samej torebki i to się liczy. Pasek zrobiłam z brązowego sznurka zakupionego w pasmaterii.

Myślę, że taka patchworkowa torebka z drewna będzie fajnym uzupełnieniem stroju na randkę, do kina lub na przyjęcie. Wrzucimy do niej portfel, telefon i klucze, ewentualnie drobny kosmetyk, nic nam więcej nie potrzeba, w końcu nie idziemy do pracy J


A teraz życzę miłego oglądania.

patchowrkowa torebka, decoupage

patchowrkowa torebka, decoupage

patchowrkowa torebka, decoupage

patchowrkowa torebka, decoupage

patchowrkowa torebka, decoupage

patchowrkowa torebka, decoupage

patchowrkowa torebka, decoupage

patchowrkowa torebka, decoupage

patchowrkowa torebka, decoupage

patchowrkowa torebka, decoupage

patchowrkowa torebka, decoupage

patchowrkowa torebka, decoupage

patchowrkowa torebka, decoupage


Spodobało Ci się? Zostaw proszę komentarz. Udostępnij dalej! Swoim poleceniem wywołasz mój uśmiech.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz