Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 27 maja 2014

Bliźniacze stoliki nocne

Stolik nocny to mały niezbędnik każdej sypialni. Dzięki niemu książka, telefon i szklanka wody są zawsze w zasięgu ręki. Wykonane przeze mnie Bliźniacze stoliki nocne, bynajmniej nie jednojajowe, mają dodatkową półkę pod spodem, gdzie można przechować nieprzeczytaną jeszcze prasę.

Zakupiłam je w IKEI, są z litej sosny, łatwe do skręcenia i bardzo proste, również cena była przystępna. Inspiracją do ich ozdobienia były freski. Wiem, że to zbyt daleko idące skojarzenie, ale taka była pierwsza myśl. Silne przetarcia to zasługa mojej drugiej połówki: „ tu jeszcze przetrzyj, o i tu za mało”. Ostatecznie efekt końcowy chyba nie do końca zadowolił mojego małżonka, ale cóż, przecież to nie dziury i szklankę da się postawić. Znając nas, Bliźniacze stoliczki nocne długo takie nie pozostaną, w planach mamy malowanie mieszkania, więc prawdopodobnie zmienimy kolorystykę, a może i cały wystrój sypialni, zatem będzie je można oszlifować (na szczęście są drewniane) i przerobić J Bez stoliczków była bieda, teraz przynajmniej są.

Cieszę się, że zdążyłam wcześniej zrobić zdjęcia w ogrodzie, dzisiaj trawa jest jeszcze mokra. Chcecie pooglądać?


To zapraszam



stoliki nocne, decoupage, schabby chic

stolik nocny, decoupage, schabby chic

stolik nocny, decoupage, schabby chic

stolik nocny, decoupage, schabby chic

stolik nocny, decoupage, schabby chic


stolik nocny, decoupage, schabby chic

stolik nocny, decoupage, schabby chic

stolik nocny, decoupage, schabby chic


stoliki nocne, decoupage, schabby chic

stolik nocny, decoupage, schabby chic



To by było na tyle . Do zobaczenia.



Spodobało Ci się? Zostaw proszę komentarz. Udostępnij dalej! Swoim poleceniem wywołasz mój uśmiech.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz