Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 12 maja 2014

Biało-niebieska butelka decoupage

Powoli kończy mi się zapas zgromadzonych butelek, ta jest po jakimś wyrafinowanym piwie dla smakoszy. Przerobiłam ją na pasiasto-kwiecistą w biało-niebieskich barwach. Polubiłam ostatnio paski na butelkach. Lubię odrywać taśmę malarską po ich pomalowaniu i z zadowoleniem (lub nie) witać pojawiające się nieskazitelne i równiutkie pasy. Tutaj do niebieskich pasków dopasowałam również niebieską obwódkę przy korku. Butelka jest raczej skromna, z jednej strony widnieje na niej transfer starych perfum, a pozostałą część ozdabiają niebieskie róże, ciemniejsze w tonacji od pasków. Po wykonaniu tych wszystkich czynności zostało mi tylko zatapianie lakierem serwetek i naprzemienne  szlifowanie. Efekt końcowy na zdjęciach.

butelka biało-niebieska decoupage

butelka biało-niebieska decoupage

butelka biało-niebieska decoupage

butelka biało-niebieska decoupage

butelka biało-niebieska decoupage

Spodobało Ci się? Zostaw proszę komentarz. Udostępnij dalej! Swoim poleceniem wywołasz mój uśmiech.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz