Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

piątek, 16 maja 2014

Chustecznik Teściowej

Brzmi groźnie, ale w istocie tak nie jest. Zrobiłam go w prezencie, właśnie dla mojej teściowej, która jest wspaniałą osobą. Dzięki temu przyjemnie mi się pracowało, bo wiedziałam komu go dedykuję. Praca jest trochę osobista, ale nie widzę powodu dla którego nie miałabym jej zaprezentować.


Do ozdobienia chustecznika użyłam technik, w których dobrze się czuję: decoupage z wykorzystaniem serwetki oraz transferu. Pracowałam spokojnie, metodycznie przez kilka dni, aby wszystko dobrze się przykleiło i wyschło. Chustecznik jest prosty i przejrzysty, bez zbędnych ozdobników, można powiedzieć ubogi, ale starałam się trafić w gust osoby, dla której go robiłam. Swoją drogą nie przepadam za zbyt dużą ilością detali. Do transferu wykorzystałam grafiki częściowo znalezione na dobrze znanej wielu osobom stronie The Fairy Graphics, a motylki po prostu miałam. Dodatkową ozdobę stanowią czerwone róże wycięte z serwetek. Praca jest w tonacji czarno-białej, a jedynym barwnym elementem są owe róże. Trochę to trwało, bo nakładałam lakier, lakier, lakier i szlifowałam, szlifowałam…


Wczoraj zakończyłam chustecznik, dzisiaj Wam go prezentuję, a jutro wręczę go zamiast kwiatka mojej Teściowej.

chustecznik, decoupage, transfer

chustecznik, decoupage, transfer

chustecznik, decoupage, transfer

chustecznik, decoupage, transfer

chustecznik, decoupage, transfer

chustecznik, decoupage, transfer

chustecznik, decoupage, transfer

chustecznik, decoupage, transfer



chustecznik, decoupage, transfer

Spodobało Ci się? Zostaw proszę komentarz. Udostępnij dalej! Swoim poleceniem wywołasz mój uśmiech.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz