Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 16 czerwca 2014

Butelka bez nazwy

Nie wiem jeszcze jaki los spotka ową butelkę, dlatego nie nadałam jej nazwy. Po przedstawieniu rzeczonej butelki na rodzinnym forum zaległa niezręczna cisza, co oznacza ogólnie brak akceptacji. Zakładając, że nie od razu Rzym zbudowano, postanowiłam mimo wszystko Wam ją zaprezentować, licząc jednocześnie na konstruktywne uwagi, podpowiedzi i wskazówki na przyszłość. Wyrzucić jest najprościej, ale na to zawsze przyjdzie czas. Być może jakaś nazwa również się zrodzi.


Może krótki opis wykonanych czynność trochę Was naprowadzi. Najpierw nałożyłam biały podkład, następnie naniosłam farby akrylowe rozcieńczone w różnym stopniu wodą: błękitną, ultramarynę i granat. Gdy już porządnie wyschła zrobiłam białe plamy, lekko je rozmazując oraz białe żyłki.  Przykleiłam złoconą folię, nadając kształt owalu, a kolejnym krokiem było przyklejenie wyciętego obrazka z aniołkiem (grafika pochodzi z Fairy Graphics). Zakupiłam ostatnio szelak i bardzo chciałam go wypróbować, dodałam do niego odrobinę złota i pomalowałam nim całą powierzchnię butelki, na tym kończąc moją pracę nad butelką.

Poniżej możecie ją zobaczyć.
butelka bez nazwy, decoupage

butelka bez nazwy, decoupage

butelka bez nazwy, decoupage

butelka bez nazwy, decoupage

butelka bez nazwy, decoupage

butelka bez nazwy, decoupage

butelka bez nazwy, decoupage

butelka bez nazwy, decoupage

butelka bez nazwy, decoupage

butelka bez nazwy, decoupage


Liczę Wasze na cenne uwagi.


Spodobało Ci się? Zostaw proszę komentarz. Udostępnij dalej! Swoim poleceniem wywołasz mój uśmiech.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz