Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 3 czerwca 2014

Fanpage Whoanita Decoupage i ... na Facebook'u.

Moi Drodzy,
gdyby ktoś jeszcze nie zauważył wyskakującego okienka Facebook'a albo "Lubię to", ośmielam się donieść, że niedawno powstał fanpage mojego bloga Whoanita Decoupage i ... na Facebook'u. Fan-stronę stworzyłam między innymi dla Waszej wygody.

O rodzącym się w bólach wysuwanym Likebox'e oraz przygodzie z "Lubię to" godnej największego naiwniaka lub niezguły kiedyś jeszcze napiszę. Takie historie najlepiej byłoby opisać na gorąco, ale ja wolę poczekać, aż ochłonę. Odłożyłam moje przemyślenia na półkę i czekają na odpowiedni moment.

A teraz cieszcie się razem ze mną drobnymi udoskonaleniami mojego bloga: zostawiajcie komentarze, lajkujcie, przesyłajcie znajomym i przyjaciołom.

Mojej radości nie będzie się dało wyrazić liczbami lecz uśmiechem.

Pozdrawiam



Spodobało Ci się? Zostaw proszę komentarz. Udostępnij dalej! Swoim poleceniem wywołasz mój uśmiech.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz