Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota, 14 czerwca 2014

Skrzynia ze złotą ramką

Zaczęłam ją ozdabiać równocześnie ze skrzynią a la marmur, ale prace trwały trochę dłużej. Pomysł nie jest do końca mój, zaczerpnęłam go z jakiejś publikacji, którą oglądałam w księgarni z zamiarem kupna. Niestety nie pamiętam autora ani tytułu, nie jestem nawet pewna czy to była skrzynia, obraz a może stolik. Zarys pomysłu utkwił mi w głowie i podczas realizacji marmurowej skrzyni, pojawił się ponownie.


Kolorystyka skrzyni jest intensywnie zielona, jednakże całe tło nawiązuje do poprzedniej realizacji. Wieczko skrzyni ozdobiłam złoceniem, na które przykleiłam grafikę zapożyczoną z Fairy Graphics. Z braku szelaku,  nieco ją nierównomiernie postarzyłam pastą postarzającą. Złotą ramkę wykonałam za pomocą złotej farby akrylowej dla wzbogacenia całości.

Wieczko podobnie jak pozostałe elementy skrzynki ze złotą ramką pokryłam wieloma warstwami lakieru starając się wyeliminować powstały próg pomiędzy naklejonym obrazkiem i pozostałą powierzchnią skrzynki. Ostatecznie wykończyłam skrzynkę warstwą wosku i wypolerowałam ją.

skrzynia ze złotą ramką, decoupage

skrzynia ze złotą ramką, decoupage

skrzynia ze złotą ramką, decoupage

skrzynia ze złotą ramką, decoupage

skrzynia ze złotą ramką, decoupage

skrzynia ze złotą ramką, decoupage

skrzynia ze złotą ramką, decoupage

skrzynia ze złotą ramką, decoupage

skrzynia ze złotą ramką, decoupage

skrzynia ze złotą ramką, decoupage

skrzynia ze złotą ramką, decoupage

skrzynia ze złotą ramką, decoupage

skrzynia ze złotą ramką, decoupage


Oceńcie sami.

Spodobało Ci się? Zostaw proszę komentarz. Udostępnij dalej! Swoim poleceniem wywołasz mój uśmiech.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz